Marketing na Instagramu

Marketing na Instagramu je dobrá cesta k oslovení zákazníků

Sociální sítě jsou dnes hojně využívány firmami ke své propagaci. Častou volbou je placená reklama, která osloví pouze uživatele, kteří by mohli mít o službu či produkt potenciálně zájem. Ano, je to jedna z možností, jak dosáhnout většího úspěchu. Ale je jediná? Odpověď zní: Ne, není.

Chytří marketéři mohou zvolit odlišnou cestu propagace. Je možná trochu složitější, ale ušetří firmě náklady a může přinést daleko větší úspěch. Řeč je o řízené propagaci pomocí kanálů sociálních sítí. Proč zbytečně platit drahou reklamu, když si můžete vystačit s možnostmi, které používá každý uživatel Facebooku, Twitteru nebo třeba Instagramu? Staňte se běžným uživatelem sociální sítě a využijte potenciál komunikace s lidmi, kteří Vám mohou pomoci s Vaším úspěchem.

Staňte se běžným uživatelem a chovejte se tak

Začátek na Instagramu je celkem jasný: založte si svůj profil, nahrajte profilovou fotku a vyplňte všechny údaje. Kompletní profil působí lépe než poloprázdný. Máte-li Facebook, propojte s ním svůj Instagram účet, zvýšíte tak svou šanci na úspěch. Jestliže máte hotový profil, začněte ho plnit obsahem. Obsah musí být pro uživatele, kteří Vás sledují, zajímavý a lákavý, aby měli tendenci Vaše příspěvky šířit mezi další lidi.

U fotek, které sdílíte, zapojte svou fantazii, buďte kreativní. Neuškodí použít speciální filtry, které Instagram nabízí, ostatní uživatelé je přeci používají také. Neukazujte pouze suché fotografie svých produktů, zachyťte je v situaci, pro kterou byly stvořeny. Ukazujte autentickou akci. Tuto cestu zvolila například firma GoPro, která vyrábí outdoorové kamery. Při své propagaci používá fotografie a videa pořízené právě jejich kamerami. Samotný produkt na nich k vidění není, je tedy v pozadí celého dění.

About The Author

Related Posts